Головна | Дієздатність ІКТН | Реєстрація | Вхід
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS   Вівторок, 19.03.2024, 04:20
Меню сайту
Надіслати СМС
 050,066,095,099
067,096,097,098
 038, 069
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
         Існують фактори дієздатності ІКТН у звичайній школі: технічний, людський, програмний.
         Технічний фактор передбачає наявність відповідної технічної бази в кожному навчальному кабінеті, розбудову локальної мережі, наявність відповідного обладнання для виходу в Internet.     
          Людський фактор є визначальним для дієздатності ІКТН. Кожен вчитель повинен володіти навиками використання готових програмних та мережевих продуктів, і крім того вміло, з великим коефіцієнтом корисної дії, застосовувати його в своїй професійній діяльності. Проте, чи готовий вчитель сьогодні до впровадження в практику своєї роботи використання ІКТН.
          Готовність вчителя до інноваційної діяльності визначалася за такими показниками:
  • мотивація до запровадження ІКТН в педагогічну практику;
  • інформованість про новітні інформаційно-педагогічні технології, знання новаторських методів роботи;
  • зорієнтованість на власну творчість, налаштованість на експериментальну діяльність;
  • готовність до подолання труднощів, пов'язаних із змістом та організацією інформаційно-комунікаційних технологій;
  • володіння практичними навичками освоєння вдосконалених інформаційно-комунікаційних технологій.
         Програмний фактор визначає наявність відповідних педагогічних програмних засобів такого призначення:
  • адміністративного:
    • системи звітності навчально-виховного процессу, яку заповнюють класні керівники, класоводи, заступник директора з навчально-виховного процессу, відкритої для всіх учасників суб’єктів освітньої галузі – педагогів, батьків, учнів, громадськості;
    • електоронного классного журналу, який заповнюють вчителі-предметники, з індивідуальним доступом;
  • начального:
    • створення і використання на уроках всіх можливостей віртуального навчального кабінету: презинтації, відео та аудіо матеріалів;
    • використання інформаційної освітньої бази мережі Інтернет;
    • використання учнями та вчителями досягнень дистанційної освіти, проведення контролю та корекції знань;
  • комунікативного:
    • отримання безпосередньої консультації провідних спеціалістів психології, педагогіки, методики різними суб’єктами освітнього процессу;
    • безпосередній зв’язок між вчителем, учнем, батьком незалеждно від місця перебування.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   ЦЕНТР ІКТН
через
І семестр завершується
ЦЕНТР ІКТН
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
 

Copyright NICO Заболотний Микола Григорович © 2011-2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz